Regulamin

Niniejszy Regulamin określa: zasady korzystania z serwisu internetowego technius.pl, zasady zawierania Umowy Sprzedaży Towaru oferowanego przez Sprzedawcę, określa także procedury reklamacyjne obowiązujące u Sprzedawcy.

I. Definicje
Sprzedawca – Technius Sp. z o.o. z siedzibą w Cedzyna 44B/53, 25-900 Cedzyna, NIP: 6572956814, REGON: 387827604, KRS 0000876810, adres e-mail: zamowienia@technius.pl
Cena – określona w złotych polskich lub w innej walucie kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek) należnego Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności Towaru na Klienta zgodnie z Umową Sprzedaży;
Klient – osoba fizyczna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą albo osoba prawna albo inna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, działająca przez osobę umocowaną, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych;
Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
Klient na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą podlegającą wpisowi do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej dokonująca transakcji bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; Ilekroć w niniejszym regulaminie mowa jest o prawach zastrzeżonych dla Klienta będącego Konsumentem należy również w tym zakresie rozumieć takie same prawa na rzecz Klienta na prawach konsumenta.
Kredyt kupiecki – indywidualnie określany przez Sprzedawcę limit kwotowy, do którego Klient może dokonywać transakcji. Zasady udzielania kredytu kupieckiego również ustalane są indywidualnie z Klientem.
Newsletter – usługa Sprzedawcy polegająca na wysyłaniu Klientom, za ich wyraźną i nieprzerwaną zgodą, bezpłatnych cyklicznych informacji na temat oferty Sklepu, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej;
Płatność – czynność polegająca na zapłacie, w sposób określony w niniejszym Regulaminie, wynagrodzenia należnego Sprzedawcy z tytuły wykonania Umowy Sprzedaży, stanowiącego Cenę lub sumę Cen poszczególnych Towarów objętych Zamówieniem oraz kosztów dostawy, pomniejszonych o ewentualne rabaty i zniżki,
Polityka Prywatności –Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Serwisu. Polityka Prywatności jest dostępna w podstronie „Polityka Prywatności”
Regulamin – niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów Sprzedaży oraz zasady świadczenia i korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną z późn. zm. (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 1.);
Strony – Klient i Sprzedawca;
Usługa/Usługi – usługa/usługi sprzedawane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klienta, za zapłatą Ceny.
Treść/Treści – elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne (np. informacje o Towarach, zdjęcia Towaru, filmy promocyjne, opisy, komentarze) w tym utwory w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych z późn. zm. (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 666), jakie są zamieszczane i rozpowszechniane w ramach Sklepu przez odpowiednio Sprzedawcę, kontrahentów Sprzedawcy, Klienta albo inną osobę korzystającą ze Sklepu;
Umowa Sprzedaży/Umowa – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny z późn. zm. (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 380), dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Towarów za zapłatą Ceny powiększonej o ew. opłaty dodatkowe, w tym koszty wysyłki, której warunki określa w szczególności niniejszy Regulamin, zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą w sposób określony niniejszym Regulaminem, tj. jest w szczególności zawierana z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. Umowa Sprzedaży określa w szczególności Towar/Usługę, jego główne cechy, Cenę, koszty wysyłki oraz inne istotne warunki;

II. Ogólne zasady korzystania ze sklepu
1. Akceptacja Regulaminu jest konieczna w celu złożenia przez Klienta zamówienia.
2. Sprzedawca informuje, że korzystanie ze strony internetowej Technius.pl za pośrednictwem przeglądarki internetowej, także nawiązywanie połączenia telefonicznego ze Sprzedawcą, może być związane z koniecznością poniesienia kosztów połączenia z siecią Internet (opłata za przesyłanie danych) lub kosztów połączenia telefonicznego, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient.
3. Sprzedawca może powierzyć wykonywanie poszczególnych obowiązków lub bieżącą obsługę podwykonawcom. Pozostaje to bez wpływu na zakres oraz jakość usług, Sprzedawca jest też w każdym wypadku stroną Umowy o Świadczenie Usług.
4. Informacje prezentowane na stronie stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, kierowane przez Sprzedawcę do Klientów, a nie ofertę w myśl przepisów Kodeksu cywilnego.

III. Zawarcie umowy o świadczenie usług
1. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu nieodpłatnie następujące usługi na rzecz Klientów:
udostępnianie Konta Klienta;
umożliwianie Klientom składania Zamówień oraz zawierania Umów Sprzedaży;
prezentowanie Klientom dopasowanych do ich zainteresowań treści reklamowych;
umożliwienie przeglądania Treści umieszczonych przez Sprzedawcę;
przesyłanie Newslettera.
2. W ramach strony Technius.pl Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia usług, o których mowa w ust. 1 powyżej, w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
3. Umowa o Świadczenie Usług zostaje zawarta z chwilą łącznego spełnienia następujących warunków:
skutecznego wypełnienia i zaakceptowania przez Klienta (przesłania Sprzedawcy) formularza;
akceptacji Regulaminu albo złożenia zamówienia.
Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas nieoznaczony.
4. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
podawania w Zamówieniu oraz w formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych Klienta;
aktualizowania danych, w tym danych osobowych, podanych przez Klienta Sprzedawcy w związku z zawarciem Umowy o Świadczenie Usług lub Umowy Sprzedaży, w szczególności w zakresie w jakim jest to konieczne dla prawidłowego ich wykonania; Klient ma dostęp do swoich danych, a także możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta (w tym zaprzestania ich przetwarzania) w każdym czasie, korzystając z opcji dostępnych w ramach Konta Klienta zgodnie z Polityką Prywatności;
korzystania z usług Technius w sposób niezakłócający funkcjonowanie Sprzedawcy
korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;
Użytkowanie usług Sprzedawcy w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Sprzedawcy;
terminowej zapłaty Ceny i innych ustalonych przez Klienta i Sprzedawcę kosztów;
niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Sklepu jakichkolwiek Treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności Treści naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich albo ich dobra osobiste;
niepodejmowania działań takich jak:
rozsyłanie lub umieszczanie na stronie internetowej niezamówionej informacji handlowej lub umieszczanie jakichkolwiek Treści naruszających przepisy prawa (zakaz umieszczania treści bezprawnych);
podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta, w tym danych innych Klientów;
modyfikowania w sposób nieuprawniony Treści dostarczanych przez Sprzedawcę,

IV. Zawarcie umowy sprzedaży
1. Główne cechy świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z Klientem są określone na stronie każdego Towaru.
2. Sprzedawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia w następujący sposób:
Klient przesyła zapytanie za pomocą formularza zamieszczonego na stronie internetowej Technius.pl.
Sprzedawca odpowiada na zapytanie w formie mailowej, bądź telefonicznej.
Na podstawie ustaleń między Klientem a Sprzedawcą zostaje sporządzone zamówienie.
Klient opłaca wskazaną Cenę w ustalony sposób.
Sprzedawca przystępuje do realizacji Zamówienia.
3. Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.

V. Ceny
1. Ceny w ramach zamówienia są podane w polskich złotych.
2. Całkowita wartość zamówienia obejmuje Cenę, koszty przesyłki oraz ew. inne koszty wybranych przez Klienta fakultatywnych płatnych usług. Sprzedawca może w wybranym przez siebie okresie określić próg minimalnej wartości zamówienia, dla której przesyłka Towaru jest darmowa.
3. Płatności można dokonać:
– za pomocą przelewu bankowego,
– za pomocą zewnętrznego dostawcy usług płatności,

VI. Czas realizacji zamówienia
1. Na łączny czas oczekiwania na otrzymanie przez Klienta danego Towaru (czas dostawy) składa się czas przygotowania zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę oraz czas doręczania Towaru przez przewoźnika. Czas przygotowania zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę liczony jest od momentu zaksięgowania wpływu środków na konto Sprzedawcy lub od daty złożenia Zamówienia w przypadku Klientów, którym udzielono kredytu kupieckiego do momentu nadania przesyłki zawierającej Towar i wynosi maksymalnie 14 dni roboczych (dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy). Do powyższego czasu należy doliczyć czas doręczania Towaru przez danego przewoźnika, który uzależniony jest od wybranej przez Klienta formy dostawy.
2. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od wybranej przez Klienta formy dostawy.
3. Koszty dostawy ponosi Klient, chyba, że co innego wynika z Regulaminu lub szczegółowych regulaminów Promocji.
5. Zamówione Usługi są świadczone na terytorium Unii Europejskiej.

VII. Odstąpienie od umowy
1. Klient będący konsumentem lub Klient na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy, które Klient ponosi we własnym zakresie. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może przesłać pocztą elektroniczną na adres zamowinienia@technius.pl lub kurierem (pocztą polską) na adres: Technius Sp. z o.o., Cedzyna 44B/53, 25-900 Cedzyna.
2. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument lub Klient na prawach konsumenta odpowiada materialnie jedynie za zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż jest to konieczne do oceny ich właściwości, cech i funkcjonalności.
3. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności za towar zgodnie z opisem:
a. Przy płatności za pobraniem lub przy przedpłacie na konto na numer konta podany w formularzu
b. Przy płatności Paypal na konto Paypal,
c. Przy płatności PayU na konto PayU
d. Przy płatności Przelewy24 na konto Przelewy24, z którego zamówienie zostało opłacone. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze produkt od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem.
4. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy, zwrócić produkt Sprzedawcy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu. Wybór rodzaju przesyłki zwrotnej zależy od Klienta przy czym musi on uwzględniać rodzaj przesyłanego Towaru i potrzebę jego bezpiecznego doręczenia do Sprzedawcy. Sposób zapakowania Towaru i rodzaj wybranego opakowania obciąża Klienta.
VIII. Postępowanie reklamacyjne/ odpowiedzialność
Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Usługi bez wad (fizycznych i prawnych). Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady wykonanej usługi na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego w szczególności na podstawie art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację Towaru w szczególności korzystając z odpowiedniego formularza dostępnego w ramach strony, na piśmie (na adres: Technius Sp. z o.o., Cedzyna 44B/53, 25-900 Cedzyna), lub składając jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie w tym zakresie.
W zgłoszeniu reklamacji, w celu przyśpieszenia jego rozpatrzenia, prosimy zamieścić informacje o przyczynach reklamacji wraz z bardzo dokładnym opisem i dokumentacją zdjęciową uszkodzeń/wad, żądanie Klienta oraz informacje pozwalające zidentyfikować Klienta i Usługę, tj. np. numer zamówienia, datę zakupu, Imię i nazwisko i dane adresowe Klienta, adres poczty elektronicznej. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji prosimy w miarę możliwości dostarczyć dowód zakupu, który może być np. kopia faktury lub paragonu, wydruk potwierdzający operację za pomocą karty płatniczej itp. W sytuacji, gdy podane w reklamacjach/pytaniach dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Sprzedawca zwraca się, przed ich rozpatrzeniem, do składającego reklamację o ich uzupełnienie.
Reklamacje związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę drogą elektroniczną można składać w szczególności za pośrednictwem maila: zamowienia@technius.pl

IX. Obowiązywanie umowy o świadczenie usług oraz zmiana regulaminu
1. Klient może wypowiedzieć Umowę o Świadczenie Usług ze skutkiem natychmiastowym, w każdym czasie, przesłanie odpowiedniego oświadczenia Sprzedawcy, w formie:
pisemnej na adres: Technius Sp. z o.o., Cedzyna 44B/53, 25-900 Cedzyna
wiadomości e-mail na adres: zamowienia@technius.pl
za pośrednictwem udostępnionego w tym celu formularza.
2. Sprzedawca swoje oświadczenie w tym zakresie wysyła na adres e-mail podany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
3. Sprzedawca może wypowiedzieć Klientowi Umowę o Świadczenie Usług za siedmiodniowym okresem wypowiedzenia i/lub odmówić mu dalszego prawa do składania Zamówień, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości Treści, z ważnych powodów, tzn. w przypadku rażącego naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, tj. w sytuacjach gdy Klient (katalog zamknięty) narusza postanowienia pkt III Regulaminu.
4. Klient, wobec którego zastosowanie znalazło postanowienie ust. 3 powyżej może korzystać ze strony po uprzednim kontakcie ze Sprzedawcą i uzyskaniu zgody Sprzedawcy na dalsze korzystanie.
5. Regulamin oraz załączniki do Regulaminu stanowią wzorzec umowny w rozumieniu art. 384 § 1 Kodeksu cywilnego.
6. Sprzedawca ma prawo dokonywać zmian niniejszego Regulaminu. Zmiany nie będą naruszać praw nabytych Klientów, ani przepisów obowiązującego prawa.
7. Sprzedawca poinformuje Klientów o zmianie Regulaminu z odpowiednim wyprzedzeniem.
8. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Sprzedawca udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację na stronie Technius.pl oraz za pomocą wiadomości, przesłanej na podany przez Klienta adres e-mail, co Strony uznają za wprowadzenie informacji o zmianie do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby Klient mógł zapoznać się z jej treścią.
9. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia wysłania informacji o zmianie. Zmiana Regulaminu pozostaje bez znaczenia dla zawartych przez Klienta i Sprzedawcę Umów Sprzedaży przed zmianą Regulaminu.
X Dane osobowe i pliki cookies
Zasady przetwarzania danych osobowych i korzystania z plików Cookiem zawarto w dokumencie pod nazwą Polityka prywatności.

XI. Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej.
2. Umowa Sprzedaży i Umowa o Świadczenie Usług zawierana jest w języku polskim.
3. Prawem właściwym dla zawarcia Umowy jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej, a sądami sądy powszechne w Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. Ewentualne spory pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem zostaną poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy,
4. Sprzedawca może modyfikować techniczny sposób realizacji Usługi, w szczególności z przyczyn natury technologicznej (rozwój przeglądarek i technologii), jednak bez pogarszania jej jakości, a także bez wpływu na zakres praw i obowiązków Klienta i Sprzedawcy.
5. Sprzedawca zapewnia środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług na podstawie Umowy o Świadczenie Usług.
6. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny.
7. Konsument lub Klient na prawach konsumenta posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej z późn zm. (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1059), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214);
wystąpienie do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy o Inspekcji Handlowej , z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem lub Klientem na prawach konsumenta a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
zwrócenie się o bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem lub Klientem na prawach konsumenta a Sprzedawcą do Powiatowego (Miejskiego)Rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów m.in. Federacja Konsumentów.

XII. Administrator danych osobowych i zakres przetwarzania danych
Administratorem danych osobowych Klientów jest Technius Sp. z o.o., Cedzyna 44B/53, 25-900 Cedzyna (dalej Technius)
Przetwarzanie danych osobowych:
Klient, który wyraża wolę skorzystania z usług sklepu internetowego Technius na stronie internetowej www.technius.pl jest proszony o podanie danych osobowych. Dane te będą przetwarzane wyłącznie w celach związanych z funkcjonowaniem sklepu i świadczeniem usług w nim oferowanych.
Cel przetwarzania:
Dane osobowe Klienta są konieczne do prawidłowego świadczenia usług, w szczególności do:
a) przesłania newslettera
b) zawarcia umowy sprzedaży,
c) dokonania rozliczeń,
d) dostarczenia zamówionego towaru,
e) korzystania z uprawnień konsumenckich.
Rodzaje danych:
Do prawidłowego świadczenia usług administrator danych osobowych potrzebuje takich danych jak:
a) imię i nazwisko,
b) adres do wysyłki towaru,
c) adres e-mail i numer telefonu,
d) nr NIP i nazwa firmy, jeżeli Klient jest przedsiębiorcą,
Podstawa prawna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami RODO /Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r./ Postawą przetwarzania danych osobowych jest przede wszystkim art. 6 RODO.

Warunki podania danych:
Dane osobowe Klienta przetwarzane są wyłącznie za jego zgodą, wyrażoną w chwili złożenia zapytania. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, jednakże w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy lub innych czynności związanych ze świadczeniem usług przez Technius.

Uprawnienia osoby, przekazującej dane osobowe:

  • Klient ma prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych. W każdej chwili Klient może zażądać od administratora danych osobowych aktualizacji lub sprostowania swoich danych osobowych.
  • W każdej chwili Klient ma prawo wycofać zgodę na przetwarzania danych osobowych bez podawania przyczyny. Żądanie może dotyczyć wskazanego przez Klienta celu przetwarzania.
  • W każdej chwili Klient może wyrazić sprzeciw przeciwko przetwarzaniu Jego danych zarówno w całości jak i we wskazanym przez Niego celu. Sprzeciw nie wpłynie na już dokonane czynności.
  • Klient ma prawo żądać ograniczenia przetwarzanie Jego danych osobowych co do czasu jak i zakresu. Żądanie to nie wpłynie na dotychczas dokonane czynności.
  • Klient ma prawo żądać, aby przekazać Jego dane osobowe do innego administratora. W tym celu Klient może skontaktować się z administratorem danych na jego adres e-mail podając nazwę i adres podmiotu, do którego administrator danych ma przekazać dane osobowe Klienta oraz zakres tych danych.
  • Klient ma prawo zażądać od administratora danych informacji o zakresie przetwarzania danych osobowych. Administrator danych ma obowiązek poinformować Klienta nie później niż w ciągu miesiąca od otrzymania każdego z żądań o podjętych działaniach.

Okres przetwarzania:
Jako administrator danych osobowych Klienta, będziemy przechowywać te dane osobowe tak długo, jak długo Klient wyrazi na to zgodę.

Bezpieczeństwo danych:
Przetwarzając dane osobowe Klienta stosujemy najnowocześniejsze środki informatyczno – techniczne oraz organizacyjne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL. Powierzenie danych osobowych Dane osobowe Klienta mogą zostać powierzone podmiotom współpracującym z Technius w zakresie niezbędnym do świadczenia usług to jest na przykład w celu przygotowania zamówionego przez Klienta towaru, przeprowadzenia procesu płatności oraz dostarczania przesyłek. Nigdy nie przekazujemy danych osobowych, nie sprzedajemy ich ani nie wymieniamy się nimi w celach zarobkowych lub marketingowych. Dane osobowe nie są przekazywane poza obszar Unii Europejskiej.